BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, December 25, 2009

kebosanan

bler saya bosan...

1.i will talk so muchy muchy so everyone would die because of it

2.saya akan cakap dalam bahasa melayu yang indah. wah!

3.saya akan mula menelefon dan message kawan kawan saya

4.saya akan mencarut bila saya nampak garisan merah dibawah setiap perkataan dalam bahasa melayu yang indah. (*&^%$#@#$%^&*

5.saya akan senyum sorang sorang sampai kakak saya bertanya-na,gler ke pe? isk isk.

6.saya akan menari tiba tiba apabila berjalan ke dapur

7.saya akan bercakap dengan barang. hai laptop!

8.saya makan. pastu menangis sebab semakin gemuk

9.saya akan membuka lagu lagu dalam telefon dan menyanyi macam konsert saya dan tunduk apabila habis

10.saya akan membuat post sebegini.

adakah saya terer? ye! saya terer!

sab

0 comments: